donderdag 27 januari 2011

"Even" nieuwe boxen bestellen

Zowel in groep 3 aan het Regenboogpad als in groep 6a aan het Broekplein waren de bas-units van de geluidsboxen voor het Activebord kapot. Nieuwe units werden al binnen een dag geleverd op de juiste lokaties. Dus tot zover een hele goede service. Maar helaas bleek de nieuwe unit voor groep zes ook defect te zijn. Dus via de telefoon melding gemaakt aan SKOOL met de vraag om de levering te vervangen voor een nieuw exemplaar. Helaas dat bleek lastiger dan gedacht. Eerst moest ik het officieel schriftelijk aanmelden en pas dan kon ik geholpen worden. Hierop ontving ik enkele dagen later een mail wat precies het probleem was. Na keurig geantwoord te hebben volgde het volgende antwoord: Wat of ik wenste: een monteur tegen betaling op lokatie, terug sturen van de laatste zending en deze ter reparatie aan te bieden aan de technische dienst of vervanging van de unit voor een nieuwe waarbij eerst de defecte unit bij SKOOL moet zijn afgeleverd voordat de nieuwe wordt opgestuurd.....
Aan de telefoon uitgelegd dat ik dit wel bijzonder vond. Ik koop iets wat defect blijkt te zijn en het wordt niet omgewisseld voor een werkend exemplaar. Gelukkig zou alles nu snel geregeld worden. Helaas, we zijn twee weken verder, de defecte levering is nog steeds niet opgehaald en heeft groep 6a nog steeds geen geluid. Ik heb wel inmiddels het telefoonnummer van de manager waar ik mijn klacht kan neerleggen.... Maar helaas kom ik daar niet verder aan alleen de voicemail. Hoe zei Herman Finkers dat ooit: ""Doe en denk richting klant..."